Notering.

Jag har så himla fullt upp med det ena och det andra just nu att jag helt glömmer bort att blogga! Jag lovar skärpning i fortsättningen, men tills vidare kan ni få en uppdatering om moi i ultrafart: jag åker till Halmstad i morgon för att spendera helgen med några av de underbaraste människorna på hela jorden, jag har bara jobbat två dagar den här veckan, men det har varit så mycket att göra att det känns som sju och jag är helt obegränsat lycklig över att det äntligen, äntligen är vår på riktigt.

Så var det med det. Passa på att njuta av vårsolen och ledigheten ni också, så ses vi här igen nästa vecka, eller möjligtvis på söndag, om jag orkar släpa mig till datorn och plita ner ett par finurliga rader om helgen som då varit. Bye bye, äppelpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0