Påskgodis.

Efter en hel helg med fest, påskfirande och äggskalande är jag helt slut. Dagens frukost bestod av påskmiddag hos mormor och morfar. Jag kommer vara mätt i en månad framöver. Trots mitt mindre fantastiska mående har jag haft en helt vansinnigt bra påsk. Inte nog med att det har blivit kvalitetstid med Frida som varit hemma från Halmstad. Vi hann dessutom med grillfest med suveränt sällskap och Piggelindrinkar i går.

Tack ska ni ha allesammans, varje gång jag träffar er förstår jag hur lyckligt lottad jag är. Nu ska jag uppsöka sängen och möta världens segaste annandag i morgon. Dessvärre håller ju alltid festsegheten i sig långt in på måndagen. Guten nacht!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tjaa Frida.

Skulle vilja fråga om du vill byta en tid på fredag?

16.45-21? Skulle vara underbart :) Det är nämligen dans avslutning då..

2009-04-15 @ 09:57:13
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0