Presentation.

Trots att jag har sysslat med hästar och ridning sen jag var endast fyra år gammal har den här bloggen innehållit mycket lite av just det materialet. Det är i och med det här inlägget dags för en liten ändring på det. Ni som är icke-hästbitna får helt enkelt ha överseende.

Det mesta av min fritid spenderas just nu tillsammans med två brudar, Ofelia och Kora (eller mulan och kossan som de kallas när de inte hör på, vilket ju är mest hela tiden). Ofelia är världens smartaste nordsvensk som lever i total förnekelse och själv tror att hon är en femårig fullblodshingst fast i fel kropp. Det är ungefär så hon uppför sig också. Kora är Ofelias grannes c-ponny och hon är egentligen en helt vanlig ko, med förutsättningen att kor är komplett galna.

Som vanlig säger en bild mer än tusen ord, så här nedanför har ni sisådär fyratusen ord till:

 
Åke Slappläpp hänger i hagen.            Precis såhär otålig blir man när
                                                                    uppmärksamheten riktas åt annat håll.

 
En ovanligt söt ko visar båda sina sidor.

Det var det om de fyrbenta vännerna. I framtiden kommer det eventuellt fler uppdateringar om dem, ingen vet säkert. Ha en fantastikt bra helg i sommar(!)värmen. Det är nämligen vad jag har planerat för min egen del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0