Världs.

Jag har världens bästa vänner, och då menar jag verkligen världens bästa. Ni vet såna där som man kan vara sig själv med precis hela tiden utan att det känns ansträngt och utan någon press på sig att vara rolig, intressant eller duktig. Tillsammans med dem kan jag vara 100% Frida utan censur och de protesterar aldrig.

Den här helgen har jag spenderat i sällskap med de här obegripligt underbara tjejerna. Jag vet att jag har sagt det innan, men jag säger det igen. Ni är så mycket mer än guld värda, jag kan inte beskriva i ord hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag längtar efter er när ni inte finns så nära mig som jag önskar.

En helg som denna lämnar kvar en känsla av tomhet, en längtan tillbaka och ger ny energi till saknaden som alltid ligger och halvsover i bakhuvudet samtidigt som man är helt upprymd av lycka och glädje för att man är så fantastiskt lyckligt lottad att man har vänner som får en att känna på det här sättet. Om något är kärlek, så är det banne mig det.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack vännen, jag känner likadant :) kommer hem på onsdag/torsdag så vi får ses i helgen igen :) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0