I spåren igen.

I natt drömde jag något som jag aldrig har drömt förut. Jag drömde om min blogg! Och jag hade världens bästa upplägg till ett nytt inlägg, när jag skrev flöt orden bara på och allt var frid och fröjd.

När jag vaknade insåg jag att jag inte har bloggat på evigheter. Skäms på mig.

Något annat jag insåg i dag var att det här är min sista semesterdag. Jag kan helt enkelt inte fatta att jag har varit borta från jobbet i hela fyra veckor. Två av dem har i för sig spenderats nästan-utomlands på Hultsfred och helt utomlands på Sicilien (helt underbart, jag kommer lägga upp bilder på klarblått vatten och semesterfirande människor så fort jag har tid över).

Hur sjutton ska jag klara av att jobba? Jag vet ju inte ens hur dags jag börjar i morgon. Ge mig mer semester, en paraplydrink och en verklighetsflykt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0