Alldeles strålande.

Jag har haft den mest underbara, magiska julaftonen man kan ha! Så oändligt trevligt med alla på plats, massor av mat (som dessutom resulterade i ett gäng köttbullar att ta med till Lund) och fantastiska julklappar som gör att jag klarar av att leva i januari också. Heja alla!

Hur är då känslorna såhär efter julafton? Lite vemod, lite trötthet och lite lättnad. Lite av varje. Vi går mot ljusare tider, och ett nytt fantastiskt år. Det känns bra. Det är ett helt år till nästa julafton, tyvärr.

En annan silverkant är att jag ska jobba några dagar nu, och det ska bli så himla roligt att träffa alla. Karlshamn, jag saknar sönder mig efter er ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0