Med förståndet på vift.

Jag vet att jag är en dålig idiot. Jag har blivit så extremt inaktiv med bloggandet att man nästan misstänker antingen strejk eller bara vanlig semester. Egentligen börjar min evighets långa sommarvila inte förrän på måndag, men hjärnan har redan tagit sitt pick och pack och placerat sig på varmare kontinenter.

Jag ber om ursäkt, och hoppas på en bättring. Antagligen kommer jag spendera ännu mindre tid på tangentbordet under semestern, men ni får ha lite tålamod. Rätt vad det är är jag back och track igen.

För övrigt hade jag helt underbart, galet roligt i Göteborg på låtsas-semester nu häromdagarna. Jag tror att jag bröt varenda trafikregel som finns. Ingen dog.
Ajöss!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det där med trafikregler var väl sådär bra ;) För vår del hade nog varit bättre om det inte funnits några över huvudtaget ;)

2009-07-03 @ 16:01:34
URL: http://somsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0