Sammanfattningsvis.

Jag måste skärpa mig med bloggandet. Jag har så mycket att göra att jag lägger det på is, men jag ska försöka skärpa mig. Som tröst blir det en snabb sammanfattning om den senaste veckan och helgen.

Halvvägs till helgen laddade jag upp med ett par tuggor grus under ridlektionen. Naturligtvis var det inte meningen, men Zigge är bara en liten häst som inte förstår bättre. Kort och gott fick han värsta flippen och jag landade med truten och snoken rakt ner i underlaget. Inte så smaskigt som det låter och jag har fortfarande ont i knät och nacken, tacksåmycket.

Helgen har varit av något högre klass med allmänt hängande på Sweden Rock Festival som drog i gång alldeles i närheten nu i veckan. Jag längtar som en tok till Hultsfred och kommer ägna nästkommande veckor med uppladdning inför det. Egentligen borde vi slå upp tälten och börja förfesta redan nu, men dessvärre har man ju ett jobb att sköta också. Jag ska försöka uthärda ett par veckor jobbande till.

Och så var det förstås söndag igen. Jag förstår aldrig varför det känns som att det är fler söndagar än alla andra dagar varje vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0