Kändisfest.

I går firades Dannes 25-årsdag (som för övrigt är i dag) med ett sjujäkla party. Maskerad med filmtema var stämpeln på gårdagens galej. I ett försök (som jag egentligen inte ens trodde på själv) att komma över min clownskräck slog jag på stort och klädde ut mig som Pennywise, mer känd som clownen i Stephen Kings 'Det'. Och ja, det är mitt eget hår, förklätt i tupering och röd hårspray.

Andra igenkännbara gäster var Pippi Långstrump, Blues Brothers, Betty och Barney Rumble, Roy (eller om det nu var Roger) från Macken, Tingeling, Johnny Depp och Mel Gibson. Även mer suspekta figurer som Darth Vader och Jason Vorhees tittade inom för att skåla i champagne och gå tipspromenad med på tok för svåra filmfrågor. Dessvärre fick jag inte med riktigt alla på tillräckligt bra foton, men en del kommer åtminstone hamna här.

Enough written. För första gången någonsin ska jag lägga ut bilder på min blogg och därefter återuppta återhämtandet såhär dagen efter. Tack för en sjukt rolig kväll i går, allihop!


   
Braveheart-Mel med Johnny Depp, Simpsonskillarna, kockar/bartenders och seriemördar-Joel.

Ryktena säger att Pippi gick hem med halva Blues Brothers. 
Pippi och halva Blues Brothers. 'Du får ju   Själv valde jag en mer diskret utklädnad  
berätta att du inte är så tjock på riktigt.'        och språkade lite med Roy.

    
Betty och Barney, Mia Wallace, Greaseparet, Tingeling ('Gräshoppan') och födelsedagsbarnet.

Kommentarer
Postat av: Vicki

Men Frida for fan, att kla ut sig till clown det hade jag aldrig klarat, fast heller att vara det sjalv och INTE kolla sig i speglen an att nagon annan klar ut sig till clown haha:P

Nice frilla iaf :D

kram Vicki

2009-03-18 @ 01:55:03
URL: http://vickistaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0