Fantastiskt är ordet.

Jag har spenderat de senaste dagarna på äventyr lite längre ner i Skåneland. Lyckades glömma kameran i taxin, Pär på tågstationen och tålamodet (om jag någonsin haft ett sådant) i Malmö. Jag har ägnat mig åt att svära åt vädret, bli extremt frustrerad över Skånetrafikens kommunikationsbrist, frusit i väntan på taxi och ta fel på vägbeskrivningar. Jag har med andra ord haft en helt underbar helg.

Tack allihop för att ni strödde stjärnor över den grå Malmöhimlen, ni är helt outstandning. Vi hade enormt roligt på för-, mellan- och efterfesterna, skrattade kinderna av oss och upptäckte att Volbeat är galet bra live, Jag tycker synd om alla som missade dem i Lund i går, alla som inte upplevde tjusningen med otåligt väntande på perrongen i hagelblandat ösregn och var allmänt förvirrade i ovan nämnda städer.

Tack igen, och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0