Hastigt och lustigt.

Jag började blogga för bloggandets skull, för att jag fick önskemål om en blogg med mina fantastiska åsikter och för att fördriva tiden. På senaste har jag varit lite väl off vad gäller präntandet, men jag ska ta mig samman så snart som möjligt. Mina trogna läsare skriker av gråt och oändlig smärta för att jag inte har uppdaterat på flera dagar. Shame on me.

I morgon blir det minisemester med Ludde, och jag behöver lite rekreation. Det återstår att se om det även leder till lite blogginspiration. Vi ska åka iväg och bada tills fingrarna är skrumpna russin och varenda liten cell är totalt genomblöt. Faktum är att vi ska plaska så ihärdigt att vi luktar klor i minst en vecka framöver. Folk i min närhet får försöka ha överseende. I dag fick jag för övrigt reda på att jag måste släpa mig till jobbet på min lediga onsdag. Naturligtvis hoppade jag så högt av glädje att jag slog huvudet i taket.

Som vanligt är jag hyperaktivt pigg såhär mitt i natten efter stängning. Jag gjorde ett halvhjärtat försök till att jonglera på jobbet i kväll. Det kanske är något jag ska satsa på att lära mig när jag ändå har så abnormt mycket energi över? Tåls att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0