Ett litet tacktal.

Den här helgen har jag spenderat i Göteborg i sällskap med Liseberg, middag och utgång. Jag har kommit underfund med att jag har världens bästa jobbarkompisar. Jag har skrattat så mycket att käkarna borde ha ramlat av för längesen. Jag kan lova att det inte är mycket som slår det här sällskapet. Aldrig förr har så många ovanligt bra idéer uppkommit under så lång tid. Att jogga hem från utestället, dricka P2 vid halv tre på natten och bete sig som vilddjur på tåget är bara några av dem.

Tack så mycket, underbara idioter.


Kommentarer
Postat av: arnemar

äh,det var så lite så

2009-05-14 @ 13:21:19
Postat av: Andesch

Fy faan.. sånt lyx hade vi inte på min tid..

Men jag antar av din beskrivning att ni hade det roligt för mig oxå.

2009-05-15 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0