Slippery when wet.

Jag känner att jag inte riktigt kan hålla ordning just nu. Jag glömmer bort saker jag borde komma ihåg och tappar bort sådant som jag behöver. Jag hinner inte med trots att jag har tid över. Jag tror att jag behöver leta fram kalendern som jag inte hittar längre och återgå till den där planerade strukturen som jag använde mig av förut.

Ibland känns helt enkelt vardagen lite för hal, den rinner mellan fingrarna på en och man har ingen möjlighet att få tag på den. Tiden går lite för fort och min klocka är alltid några minuter efter.

Jag behöver helt enkelt spola av vardagssåpan och ta mig samman. Det är dags att inse att klockan inte går att stanna och att det faktiskt är dags för vårsol, nya löparskor och nästa tenta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0