Djupdykning i 888 sidor text.

Jullovet är officiellt över, tentapluggandet får fingrarna att glöda.
På min första dag tillbaka i Lund ville jag bara hem, jag ville hem till hästarna, till vännerna och till jobbet. Jag orkade inte instuderingsfrågor och Passer & Smith, jag ville inte ta tag i att lära mig allt jag måste kunna och jag ville ha mitt gamla liv tillbaka.

Det har vänt. Ordentligt.
Jag vet inte vad som for i mig, jag vet ju hur bra jag trivs i Lund och hur mycket jag saknade det när jag var hemma.

Jag antar att det är det värsta i mitt liv, om man ens kan klaga. Jag har två ställen jag trivs alldeles för bra på, och det leder till att jag ständigt saknar något.

Jag ska verkligen bita tag i boken och se till att min hippocampus bildar ordentligt isittande minnen Om jag så ska använda handbollsklister för att få kunskapen att sätta sig ska jag klara den här tentan. Så det så.

Önskar mig lycka till, nu dyker jag in i psykologins fullspäckade värld igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0