En önskedröm.

Då var psykologin över. Sista föreläsningen är gjord och tentan är skriven. Jag var inte nervös innan och jag känner ingen lättnad nu. Det börjar ju ändå om med sociologin. Tydligen ska vi ha läst två kapitel till dagens föreläsning. Det kan han vackert ta och stoppa upp någonstans.

Just nu vill jag bara åka hem. Jag vill klappa om Melvin, vår lilla kissekatt som har brutit benet, och borra ner ansiktet i varm hästvinterpäls och bara glömma bort att jag lämnade allt det där bakom mig för ett halvår sedan.

Jag vill att allt ska vara som vanligt, och just i dag är det inte Lund som känns vanligt. Jag vill inte läsa en enda sida kurslitteratur mer någonsin och jag vill att AXA slutar lägga dadlar i müslin.

Är det för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej sötis

Hälsa Melvin, hoppas han blir bra snart :) vad hände där? Längtar tills vi ses, kommer hem den 28 och kommer ju vara i Näsum en del under två veckor frammåt så då får vi träffas, saknar dig

puss o kram

Postat av: Frida

Frida: Det ska jag göra. :) Han hade krypit in i motorn på Kims bil, så när de skulle köra hemifrån hade han väl fastnat någonstans, sen sprang han iväg och när han kom hem var benet brutet. Nu är det ihopstiftat och han har bandage och tratt runt huvudet, lilla missen. Kanon! Då måste vi se till att träffas. Saknar dig också. Puss och kram.

2010-01-19 @ 23:03:50
URL: http://mittlivsomfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0